Thursday, April 20, 2017

Portuguese egg tart yang sedap

Assalammualaikum semua...

Pernah makan portuguese egg tart?!!! Ini adalah desert kegemaran saya sangat2 dari dulu tak pernah jemu. So far portuguese egg tart yang sangat the sedap dekat King Confectionery. Ini perkiraan ikut tekak saya ye, uolsss i tak tau la. Dah bertahun saya makan egg tart ini dan hanya di King Confectionery saja yang paling menepati citarasa saya. Always sell hot from the oven 😋

Yummy, beli malam tadi untuk supper time lawan pulak dengan teh o panas. Saya boleh habiskan 3 ketul tapi kalau nak ikutkan boleh habiskan semua tapi kena bagi dengan suami, biar sama rata supaya tak berebut. Tak pernah terniat nak buat lagi walaupun pernah buat 1 kali, tapi still saya prefer beli je...King Confectionery kan ada 😄 

Most important, this is HALAL ye and they have halal certificate. 

4 comments:

SYANI said...

Sedap kan yang Kings punya.. Dulu selalu gak beli, tapi sekarang ni asyik sold out je... tak sempat nak beli..

Anum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaa

Anis Azalea said...

Memang sedap..aku kalau hadap habis terus takdenya nak simpan2. Lawan pulak makan dengan anak..haha.

dear anies said...

dulu sy suka egg tart kat klcc tu ntah apa namanya penah bli smpi 10 ketui baham sorg2😀😀😀 tp laa ni xsedap mcm dulu.. sedihhh